גל גדות וונדר וומן / גל גדות חושפת פרטים על "וונדר וומן 1984": "לא סרט המשך ... - האם גל גדות ווונדר וומן בדרך לעונת פרסים מוצלחת במיוחד?

גל גדות וונדר וומן / גל גדות חושפת פרטים על "וונדר וומן 1984": "לא סרט המשך ... - האם גל גדות ווונדר וומן בדרך לעונת פרסים מוצלחת במיוחד?. לראטנר, שכמה נשים טענו באחרונה כי הטריד אותן מינית, היה חלק מרכזי בהפקת וונדר וומן שיצא השנה ונהפך לאחד הלהיטים הקולנועיים הגדולים של 2017. גל גדות העלתה היום (רביעי) לרשת תמונה מתוך הסרט וונדר וומן 1984 שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט חופשה ופריים מאופרת הסבון המצליחה דאלאס. כולנו כל כך נרגשים לקבל אותה למשפחה. היא זכתה לפרסום עולמי לאחר שגילמה את דמותה של ג'יזל ישר בסדרת הסרטים האמריקאית מהיר ועצבני. הגולשים ברשתות החברתיות כבר החלו להעלות תיאוריות שונות לרמזים הטמונים.

משחק לשעות הפנאי, עזרו לwonder woman להביס את כל המכשולים. הנה 24 עובדות נהדרות על גל גדות. היום הודיעה הוט על גיוסה של גל גדות להיות הפרזנטורית של החברה, ואין ספק שמדובר בקלף חזק ביותר. באטמן, מונע על ידי אמונתו המחודשת באנושות בהשראת מעשיו ההרואיים של סופרמן, מגייס לעזרתו את וונדר וומן כבעלת ברית במטרה להתמודד מול האויב המסוכן ביותר שידע העולם. לכבוד הסרט באטמן נגד סופרמן אשר מגיע אלינו בשבוע הבא, התארחה גל גדות בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס לספר מעט על התפקיד.

לזה לא ציפינו: גל גדות כובשת את דובאי על הבורג' ח'ליפה
לזה לא ציפינו: גל גדות כובשת את דובאי על הבורג' ח'ליפה from www.srugim.co.il
השחקנית הישראלית גל גדות בישרה כי צאתו לאקרנים של סרט ההמשך ללהיט וונדר וומן נדחה בכשבעה חודשים, לקיץ של שנת 2020. באטמן, מונע על ידי אמונתו המחודשת באנושות בהשראת מעשיו ההרואיים של סופרמן, מגייס לעזרתו את וונדר וומן כבעלת ברית במטרה להתמודד מול האויב המסוכן ביותר שידע העולם. נכון לעתה, גרף הסרט וונדר וומן 570 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם וגדות בהחלט יכולה לצפות. הגיחה השנייה של גל גדות כאחת משלוש הגיבורות הבולטות של חברת dc היה אמור להיות להיט ענקי ושובר קופות. גל גדות נהדרת בתפקיד דיאנה הצעירה והלא מנוסה, שרוצה לדעת את כל מה שיש לדעת ולראות את כל מה שיש לראות עבור גל גדות מדובר בהצלחה אדירה. הערב (ג') פרסמה גדות תמונה משפחתית בחשבון באינסטגרם שלה, יחד. אם אתה נושא חרב, אתה גם תצטרך להשתמש בה. למרות זאת, עדיין יש דברים שמפחידים את השחקנית.

גל גדות מתוך וונדר וומן (תמונה באדיבות גלובוס מקס).

גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית. שחקנית, דוגמנית, חוקרת משפטית, חייל, אשת עסקים, עוד חברתי. באטמן, מונע על ידי אמונתו המחודשת באנושות בהשראת מעשיו ההרואיים של סופרמן, מגייס לעזרתו את וונדר וומן כבעלת ברית במטרה להתמודד מול האויב המסוכן ביותר שידע העולם. הערב (ג') פרסמה גדות תמונה משפחתית בחשבון באינסטגרם שלה, יחד. וונדר וומן (הלא היא גל גדות) היא נסיכת האמזונות שמגיעה לכוכב כדור הארץ כדי להיות הגיבורה מעל פני כל העולם. מסתבר שלא רק המבקרים אהבו, אלא גם הקהל שהפיץ את הבשורה מפה. כולנו כל כך נרגשים לקבל אותה למשפחה. גל גדות העלתה היום (רביעי) לרשת תמונה מתוך הסרט וונדר וומן 1984 שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט חופשה ופריים מאופרת הסבון המצליחה דאלאס. משחק לשעות הפנאי, עזרו לwonder woman להביס את כל המכשולים. הנה 24 עובדות נהדרות על גל גדות. גל גדות על רקע דמותה בסרט וונדר וומן, בפרמיירה העולמית בחודש שעברjordan strauss/אי־פי. הוונדר וומן הלאומית שלנו ובעלה ירון ורסנו הביאו לעולם את בתם השלישית, דניאלה. כך דיווח ניו יורק פוסט בסוף השבוע.

גדות היא גאווה ישראלית, וכל חברה שמצליחה לגייס אותה לשורותיה מרוויחה תשומת לב מיידית ולא מעט. משחק לשעות הפנאי, עזרו לwonder woman להביס את כל המכשולים. חשבנו לוותר על החרב כי היה בה משהו מאוד אגרסיבי. על פי שמועות זוהי רק תחילת העונה עבור וונדר וומן, כשלפני שבועיים דיווחנו כי אולפני וורנר מתכננים קמפיין מאסיבי להרצת הסרט לזכייה באוסקר. גל גדות עלה בראש העין, ישראל.

"וונדר וומן 1984" - תמונות ופוסטר: גל גדות וכריס פיין ...
"וונדר וומן 1984" - תמונות ופוסטר: גל גדות וכריס פיין ... from www.edb.co.il
נציין כי גם וונדר וומן המקורי בכיכוב. גל גדות, בן אפלק, ג'יי. השחקנית הישראלית גל גדות בישרה כי צאתו לאקרנים של סרט ההמשך ללהיט וונדר וומן נדחה בכשבעה חודשים, לקיץ של שנת 2020. בשלב הזה קשה כבר לדמיין את דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן, כמישהי אחרת, ומלבד הפוטנציאל לעוד סרטים עם וונדר וומן, גדות. וויליאם מולטון מרסטון היה די ברור לגבי העובדה שוונדר וומן אף פעם לא אמורה להשתמש בחרב אם אתה נושא חרב, אתה גם תצטרך להשתמש בה. נכון לעתה, גרף הסרט וונדר וומן 570 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם וגדות בהחלט יכולה לצפות. גל גדות על רקע דמותה בסרט וונדר וומן, בפרמיירה העולמית בחודש שעברjordan strauss/אי־פי.

כולנו כל כך נרגשים לקבל אותה למשפחה.

גל גדות העלתה היום (רביעי) לרשת תמונה מתוך הסרט וונדר וומן 1984 שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט חופשה ופריים מאופרת הסבון המצליחה דאלאס. גל גדות, בן אפלק, ג'יי. רוצה לגלות מה עושה וונדר וומן פשוט כל כך נפלא? גל גדות הודיעה היום (שני) לעוקבים שלה ברשתות החברתיות על תאריך היציאה של וונדר וומן 1984 לאקרנים: הגולשים ברשתות החברתיות כבר החלו להעלות תיאוריות שונות לרמזים הטמונים. וונדר וומן עשתה זאת שוב: לראטנר, שכמה נשים טענו באחרונה כי הטריד אותן מינית, היה חלק מרכזי בהפקת וונדר וומן שיצא השנה ונהפך לאחד הלהיטים הקולנועיים הגדולים של 2017. גל גדות מסרבת להופיע בסרט ההמשך של וונדר וומן אם המפיק ברט ראטנר יהיה מעורב בו. @kdp_ii מזכיר לנו את המקור של וונדר וומן וטוען שהיוצר שלה: נכון לעתה, גרף הסרט וונדר וומן 570 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם וגדות בהחלט יכולה לצפות. הוונדר וומן הלאומית שלנו ובעלה ירון ורסנו הביאו לעולם את בתם השלישית, דניאלה. הביקורות פרגנו ועפו על מה שקורה בסרט שכולו גירל פאוור ובעיקר על גדות המגלמת את תפקיד הגיבורה בצורה נהדרת. אולם, מאז שיצא, הוא פילג את הצופים לשניים, כאלה שאמרו שהוא טוב (אם כי שונה מהסרט הראשון) ושווה צפייה להמשיך לקרוא וידאו ישראלי:

@kdp_ii מזכיר לנו את המקור של וונדר וומן וטוען שהיוצר שלה: באטמן, מונע על ידי אמונתו המחודשת באנושות בהשראת מעשיו ההרואיים של סופרמן, מגייס לעזרתו את וונדר וומן כבעלת ברית במטרה להתמודד מול האויב המסוכן ביותר שידע העולם. וונדר וומן (הלא היא גל גדות) היא נסיכת האמזונות שמגיעה לכוכב כדור הארץ כדי להיות הגיבורה מעל פני כל העולם. גל גדות כבשה את סאטרדיי נייט לייב, דיברה עברית במונולוג הפתיחה, חיקתה את קנדל ג'נר והשיא: גל גדות פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה מתי ייצא הסרט המסקרן לאקרנים • סופר נרגשת להכריז זאת • זה יהיה הסרט הרביעי בו תגלם גדות את דמותה של גיבורת העל • בחודש הבא ייצא לאקרנים הסרט יש תאריך:

גל גדות בתמונה ראשונה מ"וונדר וומן 2"
גל גדות בתמונה ראשונה מ"וונדר וומן 2" from img.mako.co.il
חברת ההפקות שלו, ראטפאק דיון, סייעה לממן חצי. גל גדות מעולם לא תיארה לעצמה שתזכה בכוחות על, אך זה בדיוק מה שקרה. באיזה תפקיד שירתה גל גדות בצהל? הגולשים ברשתות החברתיות כבר החלו להעלות תיאוריות שונות לרמזים הטמונים. נכון לעתה, גרף הסרט וונדר וומן 570 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם וגדות בהחלט יכולה לצפות. גדות היא גאווה ישראלית, וכל חברה שמצליחה לגייס אותה לשורותיה מרוויחה תשומת לב מיידית ולא מעט. גל גדות מסרבת להופיע בסרט ההמשך של וונדר וומן אם המפיק ברט ראטנר יהיה מעורב בו. השחקנית הישראלית גל גדות בישרה כי צאתו לאקרנים של סרט ההמשך ללהיט וונדר וומן נדחה בכשבעה חודשים, לקיץ של שנת 2020.

כך דיווח ניו יורק פוסט בסוף השבוע.

גדות היא חברת האקדמיה האמריקאית לקולנוע ומלכת היופי של ישראל לשנת 2004. גל גדות כבשה את סאטרדיי נייט לייב, דיברה עברית במונולוג הפתיחה, חיקתה את קנדל ג'נר והשיא: למרות זאת, עדיין יש דברים שמפחידים את השחקנית. וונדר וומן עשתה זאת שוב: בשלב הזה קשה כבר לדמיין את דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן, כמישהי אחרת, ומלבד הפוטנציאל לעוד סרטים עם וונדר וומן, גדות. נכון לעתה, גרף הסרט וונדר וומן 570 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם וגדות בהחלט יכולה לצפות. גל גדות הודיעה היום (שני) לעוקבים שלה ברשתות החברתיות על תאריך היציאה של וונדר וומן 1984 לאקרנים: אביה היה מהנדס, ואמה היתה מורה. 60 שלבים בעלת דרגת קושי עולה! בנובמבר 2013 נודע כי האולפנים שוקלים ללהק לדמותה של וונדר וומן את גל גדות , אלודי יונג או אולגה קורילנקו , בדצמבר נודע שגדות לוהקה לתפקיד בסרט שתוכנן להיות הרביעי בסדרת סרטי היקום הקולנועי של dc קומיקס וייצא בשנת 2017. גל גדות ובעלה ירון ורסנו הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השלישית. לגל גדות יש ביטחון עצמי גבוה וכך גם לדמות וונדר וומן. נשות אנשי העסקים של ישראל.

ייתכן שהשחקנית גל גדות היא הפנים של גיבור העל המפורסם ביותר כעת, בשובר הקופות הנוכחי וונדר וומן, אולם השכר שקיבלה עבור הסרט בהחלט לא משקף את המעמד הנרי קאביל השתכר 14 מיליון דולר עבור סרטו הראשון כסופרמן החדש גל גדות. מה היא עושה לפני השינה?

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code